عکس| ماجرای کفش‌های کثیف مربی استقلال با قیمت عجیب-راهبرد معاصر

عکس| ماجرای کفش‌های کثیف مربی استقلال با قیمت عجیب

کفش‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل ملوان مورد توجه قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 20
کد خبر: ۱۴۷۶۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در جریان دیدار با ملوان از کفش‌های جالبی استفاده کرده بود. کفش‌های سرمربی استقلال در نگاه اول کثیف و کهنه به نظر می‌رسید اما گویا ماجرا طور دیگری است و او این کفش‌ها را از یک برند گران‌قیمت و خاص گرفته است.

 

برند کفش Golden Goose Deluxe یا GGDB که یک برند ایتالیایی است این کفش‌ها را تولید کرده و ساخت آن به صورت دست‌ساز است. کفش سرمربی استقلال حدود ۴۵۰ پوند یعنی حدود ۱۶ میلیون تومان ارزش دارد که برای یک کتانی قیمت نسبت بالایی است.

 

عکس| ماجرای کفش‌های کثیف مربی استقلال با قیمت عجیب

 

این کفش‌های منحصر به‌فرد به همین شکل کهنه و کمی کثیف تولید می‌شوند و صاحبان این برند و دلیل جالبی برای آن دارند. فرانچسکا رینالدو و الساندرو گالو، صاحبان این بنرد معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.

 

 

ریکاردو ساپینتو در هفته دوم لیگ برتر موفق شد تیم ملوان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به اولین برد خود در این فصل برسد. استقلال روز پنج‌شنبه در هفته هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است./ خبر آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده